بسته
0 آیتم ها
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
همه دسته ها
    فیلترها
    تنظیمات
    جستجو
    خبرخوان

    وبلاگ

    سرمایه‌گذاری مطمئن در تجارت آنلاین

    آیا قصد راه اندازی یک کسب‌وکار آنلاین را دارید؟ همانطور که می‌دانید گزینه‌های زیادی پیش‌روی شماست. انتخابِ گزینه‌ی مناسبی که بتواند منعکس‌کننده‌ی اولویت‌های مورد نظر هر فرد باشد، از جمله چالش‌های جدی‌ای است که معمولاً در شروعِ یک کسب‌وکار آنلاین وجود دارد. برای شروع و دست به کار شدن، ابتدا لازم است شیوه‌ای را انتخاب کنید که برای شما ملموس‌تر باشد

    در شروع هر کسب‌وکار آنلاینی باید بدانیم قرار است پول‌مان را در کجا و برای چه مقصودی سرمایه‌گذاری کنیم و با این کار چه مقدار سود یا تجربه کسب می‌کنیم و قرار است به کجا برسیم

    تجارت آنلاین

    در ادامه به دلایلی اشاره می‌کنیم که شما را ترغیب می‌کند به سراغ کسب‌وکار آنلاین بروید

     پایین بودن هزینه‌های عمومی کسب‌ وکار

    اگر تجارت آنلاین به درستی راه‌اندازی شود، در طول کار نیز هزینه‌ی کمتری متحمل می‌شوید. این مسئله به‌خصوص در مواردی که هزینه‌ای در رابطه با محصولات فیزیکی، توزیع، اجاره و موارد دیگر وجود ندارد، کاملا صدق می‌کند

    بدون شک، ایجاد و توسعه‌ی محتوا از جمله موضوعاتی است که در بحث تجارت آنلاین اولویت بیشتری دارد. اگرچه تولیدِ محتوا، بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو (SEO)، رسانه‌های اجتماعی و دیگر کانال‌های بازاریابی، نیازمند صرف هزینه و زمان هستند، اما در مقایسه با شرکت‌های غیر مجازی به منابع بسیار کمتری نیاز دارند

    بدون شک، کاهش هزینه‌ها اغلب منجر به سوددهی بیشتر هم می‌شود. هزاران روش منحصربه‌فرد در تجارت آنلاین وجود دارد که از طریق کاهش دادن هزینه‌ها موجب جذابیت بیشتر این نوع کسب‌وکار می‌شود

    بالا بودن انطباق‌پذیری با نیازهای بازار

    بازاریابی یکی از مهمترین مؤلفه‌ها در هر کسب‌وکاری است. یکی از دلایل جذابیت بازاریابی آنلاین این است که امکان ردیابی و ارزیابی میزان برگشتِ سرمایه در این شیوه وجود دارد، درحالی که معمولا در تجارت آفلاین امکان دسترسی به این موارد به سرعت و سهولت امکان‌پذیر نیست. در واقع با بهره‌گیری از ابزارها و داده‌های در دسترس، می‌توانید خیلی سریع خود را با شرایط وفق دهید و هر زمان که لازم باشد، استراتژی خود را تغییر دهید

    اگر شما دو ایده‌ی جذاب و خوب دارید، اما نمی‌دانید کدام یکی بهترین گزینه است، پیشنهاد می‌کنیم هر یک از بخش‌های تبلیغات، سیستم ارسال انبوه ایمیل، صفحات و فرم‌های فروش و دیگر موارد را تقسیم کنید و با یکی از روش‌ها و استراتژی‌های انتخابیِ خود امتحان کنید

    با استفاده از سرویس گوگل آنالیتیکس در گوگل که آمار بازدیدکنندگان یک وب‌سایت را نشان می‌دهد، می‌توانید میزان تغییرات واقعی و علاقه‌ی مشتریان را ارزیابی کنید و هرگاه احساس کردید یکی از استراتژی‌ها کارایی ندارد به سراغ روش بعدی بروید. اگر تعداد بازدیدکنندگان پایین است، با استفاده از چند ترفند آن را افزایش دهید

    خوشبختانه امروزه، به لطف افزایش تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، هدف قرار دادن یک جمعیت خاص به کار ساده‌ای تبدیل شده است. بنابراین، بهتر است جمعیتِ هدف را شناسایی کنید و سپس خدمات و محصولات خود را به مخاطبانِ علاقه‌مند، ارائه دهید

    کانال‌های بازاریابی زیادی وجود دارد که می‌توانید از مزایای آنها استفاده کنید. وبلاگ‌ها، پادکست‌ها، فیلم‌ها و رسانه‌های اجتماعی، ارسال انبوه ایمیل و استفاده از کاغذ سفید (سندی که برای راهنمایی خوانندگان در درک یک مسئله، حل یک مشکل و یا اتخاذ یک تصمیم تدوین می‌گردد)، کتاب‌های الکترونیکی و خیلی چیزهای دیگر از جمله مواردی است که در معرفی و توسعه‌ی تجارت آنلاین خود، می‌توانید از آنها استفاده کنید

    به‌طور خلاصه، همه‌ی این عوامل کمک می‌کنند تا در کسب‌وکار آنلاین خود سازگاری بیشتری با نیازهای بازار داشته باشید. در تجارت آنلاین، خیلی سریع می‌توانید مشخص کنید کدام روش درست عمل می‌کند و کدام کارآیی ندارد و بر همین اساس استراتژی خود را مطابق با هدف به‌سرعت تغییر دهید

    پایین بودن ریسک سرمایه‌گذاری

    یک سرمایه‌گذار زیرک، کاری نمی‌کند که آینده‌ی تجارت آنلاینش با خطر مواجه شود. شما در هر زمان لزوما برنده نیستید، اما با سعی و تلاش می‌توانید اقدامات پرخطر و ریسک سرمایه‌گذاری‌های غیرمعقول را کاهش دهید

    در بسیاری از بخش‌ها، کسب‌وکار آنلاین در مقایسه با تجارت آفلاین ریسک کمتری دارد. از آنجایی که میزان سازگاری و انعطاف‌پذیری در تجارت آنلاین بسیار بالاست، معمولا راه‌اندازی آن نیز هزینه‌ی زیادی ندارد. گاهی می‌توان کسب‌وکاری شکست‌خورده را در مدت زمان کوتاهی به سوددهی رساند

    اصلا قصد نداریم بگوییم، امکان شکست در تجارت آنلاین وجود ندارد، بلکه منظور ما این است که در این شیوه هر زمان احساس خطر کنید، می‌توانید استراتژی کار را به‌سرعت تغییر دهید و از اول شروع کنید. راه‌های زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد و یافتن مناسب‌ترین راه فقط از طریقِ تجربه امکان‌پذیر است

    خرید و فروش کسب‌وکارهای آنلاین بسیار ساده‌تر از آن‌ چیزی است که در تصور شما وجود دارد. جزئیات زیادی برای فروش کسب‌وکاری وجود دارد که نیازمند فضای جغرافیایی و عملیاتیِ پیچیده‌تری است. از آنجایی که این مدل تجارت وابسته به یک نقطه‌ی جغرافیایی نیست، انرژی کمتری نیز برای حفظ و نگهداری آن صرف می‌شود و درنتیجه، سرمایه‌گذاران زیادی جذب کسب‌وکارهای آنلاینی می‌شوند که بسیار سودآور هم باشد

    در تجارت آنلاین انرژی کمتری صرف انجام ریزه‌کاری‌های حقوقی برای سرمایه‌گذاری می‌شود و به همان نسبت نیز ریسک‌پذیری آن پایین‌تر است

    آغاز یک کسب‌وکار جدید در مقایسه با خریداری یک کسب‌وکار موجود

    اکنون شما این شانس را داشته‌اید که اصول ابتدایی و مزیت‌ سرمایه‌گذاری را در تجارت آنلاین یاد بگیرید. اگرچه، احتمالا هنوز در مورد شروعِ کار تردید دارید و نمی‌دانید بهترین گزینه، خرید تجارت آنلاینی است که از قبل وجود داشته یا راه‌اندازی یک نمونه‌ی جدید؟

    راه‌اندازی یک تجارت جدید نیازمند زمان و سرمایه‌ی قابل‌توجهی است و همانطور که می‌دانید موفقیت در هر کاری به دانش و تجربه‌ی شما در آن رشته بستگی دارد. نداشتن تجربه و شناخت از شیوه‌ی کار، گاهی باعث می‌شود افراد بر روی یک شیوه‌ی خاص تعصبِ بی‌جا داشته باشند که گاهی همین جانبداری یک‌سویه، موجب از بین رفتن فرصت‌های بالقوه می‌شودو در پایان

    در این مقاله سعی کردیم دلایلی را با شما در میان بگذاریم که نشان می‌دهد کسب‌و‌کار آنلاین، سرمایه‌گذاری مطمئنی است

    هر کارآفرین و سرمایه‌گذار در ابتدا باید در ابتدا بررسی کند که چقدر زمان دارد و سرمایه‌ای که می‌تواند برای این کار در نظر بگیرد، چقدر است

    همانطور که پیش از این نیز گفته شد، انطباق‌پذیری و انعطاف‌ در کسب‌و‌کارهای آنلاین بسیار بالاست. خرید کسب‌وکار آنلاینی که از قبل وجود داشته است، مزایای زیادی دارد و از طرف‌ دیگر این شیوه از تجارت، به شما امکان می‌دهد از منابع موجود بهترین نتیجه را کسب کنید

    مزایای تجارت الكترونیك

    تجارت الكترونیكی را می‌توان از دو منظر نگریست. نخست دیدگاه تئوریك و كلی به موضوع است كه دربرگیرنده تعدادی از مفاهیم اقتصادی و رابطه آن باناوریاطلاعات است. مدل‌های معروف B2B و B2C از آن جمله‌اند. دیدگاه دوم موضوع تجارت الكترونیكی را از منظر كاربردهای عملی و صورت‌های واقعی آن بررسی می‌كند. به‌عنوان مثال می‌توان درباره چند و چون تبلیغات و بازاریابی آنلاین، روش‌ها و تكنیك‌های فروش اینترنتی كالا، معاملات بازرگانی و تبادل اطلاعات تجاری، حراج آنلاین و حتی بانكداری آن‌لاین (كه البته خود موضوع پیچیده و مفصلی است) سخن گفت. واقعیت این است كه یك بینش كلی نسبت به صورت مسأله تنها با اشراف نسب به تمام جوانب تئوریك و عملی آن به‌دست می‌آید و اگر بخواهیم نگاه جامعی پیرامون تجارت الكترونیكی داشته باشیم، گریزی از مطرح كردن ابعاد هریك از این جنبه‌ها نیست. در كنار این‌ها باید سه موضوع مهم دیگر را نیز مورد توجه قرارداد. توجه به این سه موضوع برای موفقیت هر شكلی از تجارت‌الكترونیكی بسیار مهم است. در وهله نخست باید تاكید كرد كه موفقیت در تجارت الكترونیكی بدون داشتن یك شناخت عمومی نسبت به كلیت تجارت و كسب‌وكار هرگز حاصل نمی‌شود و نباید تصوركرد صرف دانستن جنبه‌های تئوریك و عملی تجارت الكترونیكی می‌توان كسی را به یك تاجر موفق در اینترنت تبدیل كرد. در گام بعدی آشنایی با مسائل فنی مربوط به طراحی، راه‌اندازی و نگهداری یك سایت وب در اینترنت از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. زیرا یك سایت وب حكم پلتفرم و سكوی كاری اصلی یك تجارت الكترونیكی را دارد و بعید است كه یك تجارت الكترونیكی بتواند بدون بهره‌گیری از امكانات یك سایت اینترنتی خوب به موفقیت چشمگیری دست‌یابد. در گام سوم آشنایی با مسائل حقوقی و مالی مرتبط با این شیوه از تجارت اهمیت زیادی دارد. آگاهی از قوانین موجود در كشور محل اقامت و نیز كشور یا كشورهایی كه سایت وب یا دفاتر بازرگانی یك كسب‌وكار الكترونیكی در آنجا برپا شده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اینك در ادامه مقاله بحث را با تعدادی از مفاهیم تئوریك و نسبتاً آشنا در این زمینه آغاز می‌كنیم.

    مزایای استفاده از تجارت الكترونیكی

    به طور كلی مزایای استفاده از تجارت الكترونیكی را می‌توان به پنج دسته تقسیم كرد كه شامل بستر ارتباطی، از بین رفتن واسطه‌ها، افزایش قدرت خریداران و پیدایش بازارهای جدید برای تولید كنندگان، سفارشی كردن محصولات درخواستی و خدمات پشتیبانی قوی و پیدایش مؤسسات اقتصادی نو پا و رقابت سراسری است.

    1- بستر مناسب اطلاعاتی و ارتباطی

    یكی از امكاناتی كه اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانی قرار می‌دهد اطلاعات نسبتاً كامل و گسترده‌ای است كه در مورد هر كالا چه از نظر فنی و چه به لحاظ تجاری می‌توان یافت. امكانی كه در دنیای واقعی، ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و زمان زیاد به‌دست نمی‌آید. ارزش دیگر تجارت الكترونیكی آن است كه امكان ایجاد ارتباط با همه افرادی كه برای تكمیل یك فرآیند بازرگانی لازم است با آن‌ها تماس گرفته شود، در كوتاه‌ترین زمان از طریق e-mail ،chat و روش‌های دیگر امكان‌پذیر است.

    2- حذف نسبی واسطه ها

    حذف واسطه‌ها یكی دیگر از ارزشمندترین دستاوردهای تجارت الكترونیكی می باشد كه باعث كاهش بی‌سابقه قیمت كالاها و خدمات در جهان شده است. براساس برآوردهای انجام شده، حذف واسطه‌ها و ایجاد ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان بین 15 تا 50 درصد موجب كاهش قیمت تمام شده كالاها و خدمات برای مشتریان شده است.

    3- افزایش قدرت خریداران و پیدایش بازارهای جدید برای تولید كنندگان

    ارتباط اینترنتی فرصتی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد كه بتوانند با طیف گسترده‌ای از تولیدكنندگان در سرتاسر جهان ارتباط برقراركنند و از این طریق به تقاضای  مورد نظر خود از بین پیشنهاد‌های مختلف برسند و در مقابل فروشندگان قدرت چانه‌زنی بیشتری برای كسب امتیاز و مزایای بیشتر داشته باشند. در صورتی‌كه در دنیای حقیقی به علت محدودیت‌های ناشی از فاصله جغرافیایی، مشتریان چنین قدرت انتخابی ندارند.

    البته این ساختار برای تولیدكنندگان هم دارای مزایا و امتیازات فراوانی است. از جمله می‌توان به امكان عرضه و فروش محصولات به تمام مردم جهان اشاره ‌كرد. در واقع تجارت الكترونیكی به تولیدكنندگان امكان جهانی شدن محصولاتشان را با صرف هزینه كم (نسبت به آنچه كه در مقابل به‌دست می‌آید) می‌دهد. شاید جالب باشد كه بدانید به عنوان مثال، جلد پنجم كتاب داستانی هری‌پاتر توانسته است با استفاده از شیوه فروش آن‌لاین  در شب اول انتشار خود فروشی معادل یك میلیون جلد را در جهان داشته باشد. امكان وقوع چنین حادثه شیرینی برای ناشر این كتاب در دنیای حقیقی، آن‌ هم در مدت زمانی كوتاه، یا اصلاً محال بود یا به امكانات گسترده مالی و تبلیغاتی و توزیع نیاز داشت كه هر سازمانی توانایی انجام آن را دارا نیست.

    4- پیدایش مؤسسات اقتصادی نوپا و رقابت سراسری

    یكی از پیامدهای تجارت الكترونیكی ایجاد مؤسسات جدید اقتصادی است كه توانایی رقابت و حتی در مواردی سبقت گرفتن از شركت‌های كهنه كار را دارند. درحال حاضر دو نوع بازار خرید و فروش یعنی بازار سنتی و حقیقی و بازار مجازی و مبتنی بر شبكه به موازات یكدیگر عمل می‌كنند و هر كدام دارای قواعد تجارتی خاص خود هستند كه گاه دارای خصوصیاتی مشترك و گاه با یكدیگر متفاوت هستند. در برخی موارد كسب و كارهای نوپا توانسته‌اند با ایجاد سیاست‌های كاربردی در بازار جدید مجازی گوی رقابت را از رقبای سنتی بگیرند و بازار محصولات مختلف را تصاحب كنند. مثلا می‌توان به رقابت بین مؤسسه BarnesNoble و شركت Amazon در خرید و فروش كتاب یا موارد دیگری چون Dell در كامپیوتر و etoys در اسباب بازی اشاره كرد.

    راه های افزایش فروش

    برای رسیدن به افزایش فروش راه های متنوع و زیادی در دنیا معرفی شده است. اما ما در این مقاله قصد داریم با روش های جدید و ساده، راه هایی را برای افزایش فروش به شما معرفی نماییم.

    اولین موضوعی که در این مقاله جزء راه های افزایش فروش به شما معرفی می نماییم و  برای رسیدن به افزایش فروش می توانید انجام دهید، انجام فعالیت هایی برای جلب رضایت مشتری می باشد.

    اما توضیح مختصری که می توانیم در اینجا عنوان نماییم این می باشد که، در صورتی که ما قصد داشته باشیم باعث افزایش فروش تجارت خود شویم، باید ارتباط موثری با مشتریان خود داشته باشیم. باید بتوانیم با مشتری به گونه ای ارتباط برقرار نماییم که آن را جذب محصولات خود نماییم. به گونه ای که او تبدیل به یک مشتری وفادار نسبت به کسب و کار ما شود. برای این کار و رساندن مشتری به مرحله وفاداری، باید اولا محصول و خدماتی که به او ارائه می دهیم کاملا نظر او را جلب نماید و باعث رضایت او شود، ثانیا با امکانات اضافی و هدیه های کوچک و البته نحوه برخورد صحیح و مناسب، باعث ماندگاری مشتری برای کسب و کار خود شویم.

    توسط این راه کار ما می توانیم از طریق مشتریان خود، مشتریان بیشتری نیز جذب نماییم و باعث افزایش فروش خود شویم.

    دومین راه افزایش فروش که می توانیم استفاده کنیم استفاده از یک وب سایت و طراحی سات برای کسب و کار خود می باشد.

    یک راه بسیار مناسب طراحی سایت می باشد، که با توجه به گستردگی استفاده از اینترنت و گوشی های تلفن همراه مجهز به اینترنت، برای خرید ها به شیوه آنلاین، این روش می تواند راه مناسبی برای افزایش فروش برای کسب و کار ما باشد.

    زیرا کاربران زیادی در اینترنت روزانه از وب سایت های متنوع بازدید می نمایند و ما می توانیم با جلب نظر آنها نسبت به محصولات خود و تبلیغات موثر در اینترنت، آنها را جذب محصولات خود نماییم.

    راه سوم و پس از طراحی سایت، استفاده از بازاریابی اینترنتی می باشد.

    ما با طراحی سایت و تبلیغات برای وب سایت خود می توانیم تعداد زیادی کاربر را برای بازدید به وب سایت خود جذب نماییم، سپس با ارائه توضیحات و نمایش زیبا از محصولات و یا خدمات خود، آنها را تبدیل به مشتریان خود نماییم.

    یک راه ساده برای رسیدن به بازدید زیاد در اینترنت و استفاده از بازاریابی اینترنتی، رعایت اصول حرفه ای طراحی سایت و بهینه سازی سایت می باشد.

    با استفاده از بهینه سازی سایت، ما می توانیم به راحتی به صفحه نخست سرچ کلمات کلیدی وب سایت خود برسیم، و این یعنی داشتن بازدید زیاد و همچنین بازدیدکنندگانی که هدفمند، در ضمینه کسب و کار ما جستجو نموده اند.

    روشهای افزایش فروش اینترنتی

    انتخاب عنوان مناسب برای صفحات و اسم مناسب برای محصولات است.  یکی از بهترین راه های افزایش فروش

    موتور های جستجوگر روبات هایی دارند که در صفحات وب به بررسی محتوا و بهینه سازی می پردازد. عنوان صفحه جز اولین نکاتی است که روبات ها به بررسی آن می پردازد. عنوان صفحه نباید خیلی طولانی باشد و یا خیلی کوتاه باشد در عین حال باید دارای بهترین کلمات کلیدی باشد چون کاربران بهترین کلمات کلیدی را انتخاب می کنند تا به صفحه ی موردنظرشان برسند و اگر عنوان صفحه ی شما دارای بهترین کلمات کلیدی باشد مطمئنا بازدید کنندگان بیشتری خواهید داشت.

    اگر شما دارای فروشگاه اینترنتی هستید و کالاهایی را بفروش می رسانید بهتر است از این کلمات برای اول کلمات کلیدی تان استفاده کنید:

    فروش اینترنتی + نام محصول

    خرید اینترنتی +نام محصول

    فروش پستی +نام محصول

    خرید پستی + نام محصول

    اگر این ترکیبات برای عنوان صفحه استفاده شود در افزایش سئو خیلی موثر است  حتی می توان در توضیحات محصول استفاده شود. شما می توانید از دو ترکیب مانند خرید اینترنتی ” + نام محصول مورد نیاز و فروش پستی ” + نام محصول مورد نیاز استفاده یا از ترکیبات فروش اینترنتی ” + نام محصول مورد نیاز و خرید پستی ” + نام محصول مورد نیازاستفاده کنید که بهترین حالت برای انتخاب عنوان صفحه یا توضیحات محصول است. در اینصورت شما هم از کلمات پر کاربد اینترنتی و هم پستی استفاده کرده اید.

      انتخاب  عنوان مناسب  برای محصولات فروشگاه

    اکثر کاربرانی که از سایت ها دیدن می نماییند از کلمات کلیدی استفاده می کنند تا سایتی که از نظر گوگل در آن کلمات کلیدی سئو شده اند را پیدا کنند و وارد آن سایت شوند.اولین قدم افزایش فروش اینترنتی سئوکردن سایت است یعنی شما بهترین کلمات کلیدی مرتبط با محصولاتتان را پیدا کنید و سایتتان را در آن کلمات سئو کنید بعد گوگل شما را صفحات پیشنهادی کلمات کلیدی مرتبط قرار می دهد و کاربران با انتخاب آن کلمات به سایت شما می آیند وبا افزایش بازدید سایت فروشتان نیز افزایش خواهد یافت.

    نکات مهمی که باید در این زمینه به آن توجه داشت :

    انتخاب بهترین کلمات کلیدی مرتبط با کالا های شما  

    آشنایی کامل با خدماتی که آنلاین می توان به کاربران داد

    پشتیبانی قوی کاربران

    جلب اعتماد مشتریان و حرفه ای نشان دادن خود در آن زمینه

    تمامی این ها راه های افزایش فروش اینترنتی است که اگر به درستی انجام شود نتایج خیلی خوبی برای تجارت شما خواهد داشت.

    جلب اعتماد مشتری

    بدست آوردن اعتماد مشتری سخت است و زمان طولانی باید صرف کرد اما نتیجه خیلی خوبی در بر خواهد داشت. زمانیکه کاربر به شما و فروشگاه اینترنتی تان اعتماد کرد نه تنها یکبار بلکه چندین و چند بار از شما خرید می کنند.

    راه های بدست آوردن اعتماد مشتریان

    فروش محصولات با کیفیت

    پشتیبانی قوی مشتریان

    ذکر شماره تماس در سایت

    پاسخگویی سریع به سوالات مشتریان

    فروش محصولات با گارانتی

    ذکر توضیحات کامل محصولات

    حتما مزایایی که کاربر با خرید محصولات شما بدست می آورد دقت نمایید

    جوابگویی به تماس مشتریان باصبر و شکیبایی و خوشرویی

    پشتیبانی کاربران

    زیبا سازی ظاهر سایت

    ظاهر سایت نشان دهنده ی میزان حرفه ای بودن فروشگاه است هر چه سایت شما زیبا تر و جذاب تر باشد حرفه ای تر بنظر می رسد. هر کاربری که قصد خرید داشته باشد اول به ظاهر سایت توجه می کند و هرچه سایت شما حرفه ای تر باشد کاربران بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد ودرنتیجه فروش افزایش خواهد یافت.

    آرشیو وبلاگ